Neplodnost - Vztahy a sex

Připravujeme pro Vás znovuotevření diskusí. Již brzy se budete moci znovu zapojit do odpovědí nebo se na něco zeptat.
  • Anonymní příspěvek
    16.02.2011 19:37
    Anonymní příspěvek
    Neplodnost

    Dobrý den.
    Jsem studentkou Vyšší odborné školy zdravotnické a pracuji na své
    závěrečné práci na téma Příčiny mužské a ženské neplodnosti a
    možnosti jejího řešení. Touto formou bych chtěla požádat ženy, které
    mají s touto problematikou nějaké zkušenosti o vyplnění krátkého
    dotazníku na adresehttp://priciny-muzske-a-zenske-nepl.vyplnto.cz/
    výsledky jsou zcela anonymní a budou použity pouze pro výzkumnou
    část mé práce. Děkuji moc za ochotu a Váš čas. S pozdravem Klára

Reakce

  • Anonymní příspěvek
    01.02.2016 13:42
    Anonymní příspěvek
    Gigolo

    Zasoustej si se svalnatym peknym mladym muzem Gigolo4you.cz

  • Anonymní příspěvek
    28.12.2011 13:06
    Anonymní příspěvek
    Důvody neplodnosti ...

    Důvody neplodnosti jsou různé (může to být jen narušená psychika, nerovnováha) a ano je důležité znát příčinu, když nepomůže lékař, je možné využít léčitele nebo alternativní medicínu, ale s opatrností, raději na doporučení přátel, ať máte jistotu na koho se obracíte. Osobně Vám můžu nabídnout online poradnu, nová rubrika, věštba zdarma, odpovědi ano/ne (v tuto chvíli nic neplatíte, až když si ověříte poradce, máte možnost využít našich služeb, dle vlastní volby) alpany.blog.cz

  • Anonymní příspěvek
    04.07.2011 17:21
    Anonymní příspěvek
    NEPLODNOST