hubnutí

Diskuze byla uzavřena. Není možné přidávat ani odpovídat na příspěvky.

Autor Příspěvěk
Denisa
15.01.2013 16:41:54

Re:

09.01.2013 18:06:17
Jana napsal:
Ahoj,
ráda bych se zeptala, jestli máte někdo zkušenosti s poradci na výživu. Zda-li opravdu jejich jídelníčky dokáží pomoc s váhou a zároveň jsou chutné.
Děkuji Jana
Ahoj Jani, já se nechala zlákat kámoškou a vyzkoušela profíky na www.super-hubnuti.cz. Připravili mi plán stravy a do toho zakomponovali cvičení. Jsem zatím na začátku, ale cítím se skvěle a musím říct, že mám větší motivaci, když jsem pod dohledem odborníků. Zkus tam napsat a poptat se, co a jak.
Jana
09.01.2013 18:06:17

Ahoj,
ráda bych se zeptala, jestli máte někdo zkušenosti s poradci na výživu. Zda-li opravdu jejich jídelníčky dokáží pomoc s váhou a zároveň jsou chutné.
Děkuji Jana
hanka
04.12.2012 14:24:33

Re: Lipoxal xtreme

10.05.2012 18:29:47
Alex.Hykaru napsal:

Lipoxal xtreme

Ahojky mám dotas jaky máte skušenosti Lipoxal?? zabíra vam ?? pomaha snížit vahu?? co vi nato zajima mne gdo to bere jke mate skušenosti stim???
Lipoxal je k ničemu,zbytečně utracené peníze.
balanceph
balanceph
01.12.2012 18:54:37

Hlídejte si svoje pH!

Překyselení organismu je v současnosti příčinou mnoha nebezpečných civilizačních chorob, protože zdraví je bezprostředně závislé na rovnováze mezi kyselostí a zásaditostí našeho těla. Překyselení způsobuje většinu nemocí a důkladné odkyselení a doplnění minerálních látek v těle tvoří základ každé terapie i účinného a zdravého hubnutí. Pro více informací si napište na email
penelopex6@gmail.cz
jituse20
09.11.2012 00:53:35

Zdravé hubnutí

ÚPRAVA ZAŽÍVÁNÍ A ZHUBNUTÍ :-)

Pokud máte potíže se zažíváním a navíc chcete zhubnout, pak Vám doporučuju přípravek EMULIPS FORTE od firmy OKG. Firma vyrábí přípravky z bylinek, vychází z Tradiční čínské medicíny, není tam žádná chemie.
Mě osobně přípravek pomohl při úpravě váhy, zhubla jsem za 5 měsíců o 10 kg, což se mi předtím nepodařilo.Stačí 10 kapiček po každém jídle.