Babské rady

Zadejte hledaný výraz např.: šedivé vlasy

Výsledky vyhledávání
  • Rada: Receptem na dlouhý a tvrdý spánek je také obyčejný banán s mlékem. Látky, obsažené v banánu, uklidňují a navracejí duševní pohodu. Můžete si třeba připravit pochoutku v podobě vlažného banánového koktejlu s medem!
  • Rada: Výborným uspávacím prostředkem jsou banány. Obsahují totiž nedostižnou kombinaci látek, které navozují spánek. Také datle jsou zdrojem ovocného cukru a mnoha cenných látek, které jsou důležité pro centrum spánku a umožní vám optimální uvolnění. Lžíce medu hodinu před spaním uklidní a lépe navodí spánek. Vyzkoušejte někdy babiččin osvědčený recept? vlažné mléko, případně vodu s medem. Opravdu to výborně pomáhá.
  • Rada: Chmelovými šištičkami nacpaný polštářek na spaní pomáhá usnout , ale musí se často měnit.
  • Rada: Nedávat si večer kávu,Cocacolu,silný čaj. Pokud si dáme sklenici piva,vína,nebo alkohol v přiměřené míře,tak je to zdravé.Nadměrné množství alkoholu nám narušuje spánek. Nejlépe se spí ve vyvětrané ložnici při 18°C. Ideální barvy pro noční klid jsou: modrá a zelená.Nejlépe se spí na prostorném lůžku,ne příliž tvrdém ani příliž měkkém.
  • Rada: Působí uklidňujícím dojmem na žlučník, játra podporuje spánek. Obsahuje třísloviny a glakosidy
  • Rada: Máte neklidné nebo hyperaktivní dítě, jemuž jako by se spánek vyhýbal? Pomozte si nenápadně meduňkou. Silice v ní obsažené působí na centrální nervový systém sedativně. Takže stačí koupit éterický olej z meduňky a užívat ho v aromalampě, či prostě přidat dvě kapky do koupele nebo kápnout na polštář. Také meduňkový čaj pomůže dítěti se večer zklidnit-kávová lžička sušené meduňky na šálek vody. Čaj se pije teplý večer nejpozději dvě hodiny před spánkem.
  • Rada: Doporučují se mořské ryby, které obsahují mastné kyseliny a tato látka podporuje zdravý rytmus spánku a bdění. Také jogurt k večeři je chutnou medicínou proti nespavosti. Šťáva z karotky a hlávkový salát obsahují substance, kteér celkově uklidňují a podporují spánek. Častgěji konzumovaný celer nebo celerová šťáva vás tychle zbaví nespavosti. Naši předkové věřili jablkům. Věděli, že dvě až tři jablka přred spaním uklidní.
  • Rada: Niacin, který je obsažen ve špenátu, je pro zdravý spánek, látkovou výměnu, silné srdce a cévní systém
  • Rada: Dezinfikuje močové cesty, léčí ledviny a prostatu, pomáhá rozpouštět močové kameny. Je močopudný, prospívá při revmatismu. Uklidňuje nervovou soustavu a uklidňuje spánek.
  • Rada: Uklidňuje, podporuje trávení a působí protiprůjmově. Je protizánětlivý v trávicím a močopohlavním ústrojí. Vyšší dávky vyvolávají spánek
  • Rada: Doporučuje se miminko zavinout do zavinovačky. Miminko se tak cítí dobře a klidně spí a nepláče.
Nenalezli jste babskou radu, ale znáte nějakou, která by zde neměla chybět? Přidejte vlastní radu.

Adresář

Z diskuze

  • Helena 17.01.2017 13:01 celulitida

    Když se mi narodilo druhédítě, málem jsem zešílelaco mi to těhotenstvíprovedlo s postavou.…

  • Kamila 17.01.2017 09:01 kvasinkové záněty

    Já kupovala vždycky tady ten antibakteriální. Jiné nevim. Vyzkoušej, uvidíš

  • FIl 16.01.2017 23:01 iontové nápoje

    BCA jsou lepší nez iontové nápoje si myslím já.

  • Ondra 16.01.2017 23:01 Sport a relaxace

    Jane, jaké by jsi chtěl bca cenově? Drahé levné? nebo je ti to jedno?

  • Karlík 16.01.2017 21:01 Cukrovka

    Zdravím, já jsem si o nich něco přečetl na internetu a pak jsem se na ně zeptal svého lékaře. Ale…

Píšeme jinde
  • Recept na cibulačku s vínem krok za krokem

    Recept na cibulačku s vínem krok za krokem

    Recept na výbornou polévku, která v těchto mrazech zaručeně zahřeje. Základem je cibule, bílé víno a k podávání nesmí chybět bílá opečená bagetka a sýr. Uvaříme si ji krok za krokem.

  • Vaříme luštěniny

    Vaříme luštěniny

    Hrách, fazole, čočka, cizrna, ale také sója, vigna (naklíčené fazole mungo) či arašídy - to jsou luštěniny, zralá semena luskovin. Luštěniny tvoří základní součást zdravého jídelníčku. Dnes vám dáme tipy k jejich správné přípravě.



Zdravě.cz na Facebooku